مطالب را به بالاترین ارسال کنید

اگر سایت بالاترین آدرس اصلی سایت خاندان پهلوی را مسدود کرد میتوانید از آدرسهای دیگر استقاده کنید.
مانند:
http://pahlavis.blogspot.ca


۱۳۹۱/۰۴/۲۵

اقدام به انتشار عکس‌های عریان دختران ایرانی؛ شبکه مخوف سایت‌های مستهجن وابسته به خاندان پهلوی

طرفداران فرزند شاه مخلوع ایران در اقدامی تأمل برانگیز و بی‌شرمانه از زنان و دختران ایرانی خواستند تا برای اعتراض به حکومت ایران عکس‌های برهنه از خود تهیه کرده و در اینترنت منتشر نمایند.




سایت سلطنت طلب آزادگی که از سایت‌های وابسته به خاندان پهلوی است و به صورت اشکار به تبلیغ این خاندان می‌پردازد چند روز پیش پس از اعلام این خبر که «ماجده المهدی» دختر وبلاگ نویس مصری در اعتراض به اسلامگرایان مصر عکس برهنه خود و نامزدش را منتشر کرده بود، با ایجاد لینک‌های بسیاری در این سایت و حتی ایجاد گروپی خاص تلاش در راه اندازی جنبشی در این راستا برای اعتراض به نظام دارند.

جالب اینجاست که طرفداران این سایت از احساس‌های ناسیونالیستی خود دم می‌زنند و وانمود می‌کنند که ایران برایشان مهم است در حالی که ناموس مردم را دعوت به انتشار عکس‌های برهنه از خود در اینترنت می‌کنند. 



برای تماشای نمونه سایت در اندازه بزرگ [اینجا] و [اینجا] کلیک کنید.
لازم به ذکر است که یکی از معروف‌ترین سایت‌های مستهجن و اسلام ستیز که در خارج از کشور هدایت می‌شود از طرفداران سر سخت خاندان پهلوی (رضا ربع پهلوی و فرح پهلوی) است. به گونه‌ای که مدیران این سایت خود را پرنس و پرنسس معرفی کرده‌اند و تصاویر شاه مخلوع و همسر وی یعنی فرح را در سایت خود قرار داده‌اند و در بخش مذهبی انجمن این سایت به توهین آشکار به مقدسات اسلامی پرداخته‌اند. در دیگر بخش های سایت تصاویر زنان و دختران ایرانی را بصورت برهنه قرار داده اند و یا داستان های جنسی منتشر می کنند.


طرفداران شاهزاده! رضا پهلوی در اقدامی تأمل برانگیز و بی‌شرمانه از زنان و دختران ایرانی خواستند تا برای اعتراض به حکومت ایران عکس‌های برهنه از خود تهیه کرده و در اینترنت منتشر نمایند.

همانا خداوند دست دشمنان اسلام و نیت سوء آنها را برای ما رو می كند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر