مطالب را به بالاترین ارسال کنید

اگر سایت بالاترین آدرس اصلی سایت خاندان پهلوی را مسدود کرد میتوانید از آدرسهای دیگر استقاده کنید.
مانند:
http://pahlavis.blogspot.ca


۱۳۹۰/۱۱/۲۵

واکنش یک سلطنت طلب نسبت به مرگ احمد رضایی فرزند محسن رضایی

علیرضا میبدی با اشاره به مرگ رضایی گفت: او پسر ی سلیم نفس و خیلی آرام بود ولی در عین حال اعتماد به نفس فوق العاده ای داشت و در انتقاد کردن خیلی آدم بی پروایی بود.

علیرضا میبدی با پرداختن به ماجرای قتل "احمد رضایی" پسر "محسن رضایی" گفت: «احمد رضا یی سال های پیش به ایالات متحده آمریکا آمد و با ما دیداری داشت و حتی من یک بار که در یک عروسی دعوت بودم همراه همسرم احمد رضایی را با خودمان بردیم.» وی در ادامه با تعریف از احمد رضایی گفت: «او پسری سلیم النفس و خیلی آرام بود. ولی در عین حال اعتماد به نفس فوق العاده ای داشت و در انتقاد کردن خیلی آدم بی پروایی بود.»


این مجری سلطنت طلب در ادامه با بیان جزئیات حضور رضایی و قتل او گفت: «وی به کمک یکی از طاغوتی های خیلی خیلی معروف در کاستاریکا زندگی می کرد و بعد از آنکه مدتی در آنجا بود دوباره به ایالات متحده آمریکا برگشت. او در عین حال تابعیت ایالات متحده آمریکا را داشت حتی زمانی هم که جنازه اش پیدا شد گذرنامه آمریکایی همراهش بود. در نتیجه دولت امارات تصمیم گرفت جنازه او را تحویل سفارت آمریکا بدهد.» میبدی در پایان گفت: «تمامی شواهد و قرائن نشان می دهد وی به قتل رسیده است.»


گفتنی است آقای محسن رضایی در مورد پناهندگی پسرش گفته است که این کار با هماهنگی وزارت اطلاعات صورت گرفته است. 

0 نظرات:

ارسال یک نظر