مطالب را به بالاترین ارسال کنید

اگر سایت بالاترین آدرس اصلی سایت خاندان پهلوی را مسدود کرد میتوانید از آدرسهای دیگر استقاده کنید.
مانند:
http://pahlavis.blogspot.ca


۱۳۹۰/۱۱/۱۱

آخرین بازمانده خاندان فراری پهلوی اظهار وجود کرد

در حالی که حضور گسترده مردم در انتخابات‌ها و صحنه‌های مختلف نشانگر حمایت اکثریت ایرانیان مسلمان از نظام اسلامی است، فرزند شاه مخلوع پهلوی مدعی شد مردم ایران اسیر نظام اسلامی هستند!

عکس رضا پهلوی reza Pahlavi

در حالی که مهم‌ترین عامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران در طی ۳۲ سال گذشته حمایت‌های مردمی وحضور حماسی ملت ایران در صحنه‌های مختلف بوده، رضا ربع پهلوی در ادعایی آلوده به توهم، مدعی شد:
«ملت ما از روز اول اسیر این نظام (جمهوری اسلامی) بود‌ند.» 

وی در گفتگویی که با سایت «دویچه وله» در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵مهر) داشت اضافه کرد:


«تن‌ها راه چاره، گذر از این نظام است. تا زمانی که این نظام سر کار است، به‌هیچ وجه من ‌الوجوه ملت ایران به آزادی‌ها، به رفاه اجتماعی، به بهبود اوضاع اقتصادی یا به هیچ خواست دیگر‌ش نخواهد رسید. بنابراین تنها راه چاره، گذر از این نظام است.»
این در حالی است که مهم‌ترین عامل بروز انقلاب اسلامی ۵۷ این بود که شاه و درباریان هیچ گونه ارزشی برای مردم قائل نبودند و فقط به دنبال منافع خود بودند. اما در جمهوری اسلامی ایران به رغم برخی ضعف‌ها و اشکالات داخلی و مانع تراشی‌های دشمنان خارجی، مسئولین به دنبال خدمت به مردم و آبادانی کشور هستند که حمایت مردم از نظام اسلامی نشان دهنده رضایت مردم از مسئولین دلسوز است.
فرزند محمدرضاپهلوی مخلوع که در میان مردم ایران جایگاه و پایگاه اجتماعی ندارد، در اظهاراتی که نشان از خودشیفتگی وی داشت اضافه کرد:


«خوشبختانه امروز من با ارتباطات به روزی که با هم‌میهنانمان در داخل و خارج از کشور دارم، می‌دانم که می‌توانیم بساط یک همکاری سیاسی وسیع و یکپارچه را بین گسترده‌ترین نیروهای سیاسی آزادی خواه مملکت به وجود بیاوریم.»
گفتنی است نیروهای سیاسی که رضاپهلوی به عنوان حامیان خود از آن‌ها دم می‌زند تعداد اندکی هستند که فقط در دنیای مجازی اینترنت قابل مشاهده‌اند و جزء مخاطبین محدود و انگشت شمار وبلاگ شخصی وی هستند!
وی در پایان، دشمنی خود با دین و حکومت دینی را هم ابراز داشت و گفت:


«من فکر می‌کنم مهم‌ترین مسئله‌ای که در همه جهان هم به اثبات رسیده این است که دموکراسی بدون جدایی مشخص دین از دولت امکان پذیر نخواهد بود»
البته شخص رضا ربع پهلوی و اربابانش وقتی شکوه تجلی مردم سالاری دینی را در نظام جمهوری اسلامی مشاهده می‌کنند به یافته‌های واهی و شعارهای ضدمذهبی خود شک می‌کنند چرا که تجربه موفق حکومت مردمی در عین التزام به مفاد شریعت، به الگویی برای ملت‌های استقلال طلب و بیدار تبدیل شده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر