مطالب را به بالاترین ارسال کنید

اگر سایت بالاترین آدرس اصلی سایت خاندان پهلوی را مسدود کرد میتوانید از آدرسهای دیگر استقاده کنید.
مانند:
http://pahlavis.blogspot.ca


۱۳۹۰/۱۱/۱۱

فرحناز پهلوی را بیشتر بشناسیم؛ بیوگرافی فرحناز پهلوی

محمدرضا شاه پهلوی (لعنت الله علیه) در خلال ازدواجهای خود دارای ۳ دختر به نامهای شهناز، فرحناز و لیلا شد. شهناز از ازدواج اول او و فرحناز و لیلا از ازدواج سوم او بودند. آن‌ها به دلیل سن و سال پایین و حضور عمه‌های قدرتمند چندان مجالی برای عرض اندام در دربار نیافتند.


فرحناز پهلوی  farahnaz pahlavi
فرحناز پهلوی

فرحناز پهلوی دختر دوم محمدرضا پهلوی (لعنت الله علیه) در سال ۱۳۴۱ (زادهٔ ۲۲ اسفند) به دنیا آمد. در ابتدا تحت تعلیم مربی سویسی به آموختن زبان فرانسه مشغول شد و سپس در دبستانی در جنب قصر نیاوران که برای خانواده پهلوی و پاره‌ای از رجال بنا شده بود به تحصیل پرداخت.

farahnaz pahlavi  فرحناز پهلوی
فرحناز پهلوی نزدیک رضا پهلوی

شانزده ساله بود که به دلیل انقلاب اسلامی ناچار به فرار از ایران شد، و در آمریکا مشغول به تحصیل گشت. او با سرمایه هنگفتی که از ۱۵% ارثیه پدرش (بخوانید ثروت ملی ایران) به دست آورد، سهامدار چند مؤسسه و کارخانه بزرگ آمریکا گشت و اکنون به حال تجرد در آمریکا زندگی می‌کند.

فرحناز و رضا پهلوی و علیرضا پهلوی
علیرضا با این نگاه تاریخی به برادر هوسبازش «رضا» چه می گوید؟

علاقه عاطفی فرحناز به رضا ربع پهلوی برادر بزرگترش باعث شد پس مدتی روابط جنسی نامشروع میان این خواهر و برادر شکل بگیرد؛ علیرضا پهلوی یکی از مخالفین این نزدیکی جنسی بوده و بارها به برادر هوسباز خود تذکر داده بود، ولی شهوت رضا پهلوی را کور و کَرد کرده بود، بعد از مدتی علیرضا بصورت مشکوک خودکشی کرد!.

0 نظرات:

ارسال یک نظر