مطالب را به بالاترین ارسال کنید

اگر سایت بالاترین آدرس اصلی سایت خاندان پهلوی را مسدود کرد میتوانید از آدرسهای دیگر استقاده کنید.
مانند:
http://pahlavis.blogspot.ca


۱۳۹۰/۱۱/۱۱

محمدرضا پهلوی را بیشتر بشناسیم، ناگفته‌هایی دربارهٔ شاه

محمدرضا فرزند «آدولف رضا خان کودتاگر» و پدر «رضا ربع پهلوی»، چهارم آبان ۱۲۹۸ در تهران به دنیا آمد. او سال های کودکی را در ایران گذراند و در ۱۳۰۶ در ۸ سالگی به ولایتعهدی برگزیده شد. سال اول ابتدایی را در تهران گذراند و سپس در ۱۳۱۰ برای ادامه تحصیل عازم سوئیس شد.



محمدرضا فرزند «رضا پهلوی کودتاگر» و پدر «رضا پهلوی دوم»
فرزند رضا سفّاک پهلوی

سابقه فساد اخلاقی «
محمدرضا پهلوی» (لعنت الله علیه) معروف به محمدرضا (شاه!)، به دوران تحصیل در مدرسه «له روزه» فرانسه بر می‌گردد. محمدرضا در این مدرسه با یکی از دختران خدمتکار رابطه داشت که مجبور شد به عنوان حق السکوت ۵۰۰۰ فرانک به این خدمتکار پرداخت کند.

پس از بازگشت محمدرضا (لعنت الله علیه) به ایران، به دستور رضاخان، فیروزه که در دربار همه او را زیبا‌ترین زن تهران می‌شناختند، به عمارت محمدرضا منتقل شد و ارتباط او با محمدرضا تا زمان ازدواج با فوزیه ادامه داشت.

محمدرضا فرزند «رضا پهلوی کودتاگر» و پدر «رضا پهلوی دوم»
محمدرضا حتی با خواهر دوقلوی خود (اشرف پهلوی) رابطه جنسی داشت!

محمدرضا (لعنت الله علیه) پس از ازدواج با فوزیه نیز این اخلاق زشت (زن بازی) را کنار نگذاشت؛ به طوری که یکی از دلایل جدایی فوزیه از وی پس از تولد دخترش، بی‌بند و باری محمدرضا و ناپایبندی او به قوانین زندگی مشترک بود.
محمدرضا در هنگام زندگی با فوزیه، با یکی از خواهران خود به نام اشرف هم رابطه غیراخلاقی داشت و به همین دلیل امتیازات مختلفی در زمینه تجارت به خواهر هوس بازش میداد.

اما ماجرای فرار فوزیه از ایران به مصر نیز شنیدنی است؛ ماجرای فرار فوزیه، زیر سر
اشرف پهلوی (لعنت الله علیه) بود که گزارش رابطه فوزیه با شخصی با نام امامی را به شاه دادند. فوزیه پس از کشف این توطئه به مصر رفت و دیگر حاضر به بازگشت نشد. فرار فوزیه باعث شد تا محمدرضا با آزادی بیشتری با زنان فاحشه مثل اشرف پهلوی (لعنت الله علیه) ارتباط داشته باشد و به بی‌بند و باری خود ادامه دهد.

رابطه جنسی اشرف پهلوی و محمدرضا شاه پهلوی
اشخاصی همچون فردوست، شمس، علم، اشرف، عبدالرضا و هوشنگ دولو ماموریت داشتند که زنانی که خوش تیپ و به سبک اروپایی بودند به شاه (لعنت الله علیه) معرفی کرده و آپارتمان‌هایی در تهران برای آن‌ها دست و پا کنند تا شاه بتواند با زنان جوان خلوت کند. البته اگر زنان زیبارو و خوش اندام را پیدا نمیکردن، خود اشرف به نیاز جنسی برادرش محمدرضا (شاه!) پاسخ می داد و بدنش را در اختیار برادرش قرار میداد.

رابطه جنسی محمدرضا شاه پهلوی و پروین غفاری
پروین غفاری در سن 17 سالگی معشوقه شاه هوسباز بود؛ عکس در کاخ شاه

معروف‌ترین معشوقه‌ی شاه ، پروین غفاری بود. پروین غفاری، «16-17 ساله، مو بور، زیبا و بلند قد»، دختر میزا حسن غفاری همدانی یکی از کارمندان مجلس شورای ملی بود.
پروین غفاری کم کم به دربار راه یافت، از شاه حامله شد. اما شاه وی را مجبور کرد تا توسط پروفسور عدل، دوست شاه سقط جنین کند.
شاه (لعنت الله علیه) پس از بهبودی پروین، خانه‌ای در خیابان کاخ نزدیک کاخ مرمر برای وی خریداری کرد تا به وی نزدیکتر باشد. سرانجام پس از مدتی پروین از چشم شاه افتاد و از دربار رانده شد.

دانلود کتاب تا سیاهی ... در دام شاه
برای خرید کتاب در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید

پروین غفاری پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرات خود را در کتابی به نام «تا سیاهی ... در دام شاه» منتشر کرد. پروین غفاری در این کتاب نشان می‌دهد که شاه چه قدر موجود جلفی بوده، تا آنجا که خود به تنهایی در خیابانها به دنبال شکار دختران می‌افتاده است.
پس از چند سال اسیری در دام «شاه هوسران» همچون میوه ای که مورد استفاده قرار گرفته و تفاله اش باقی مانده باشد، به دور انداخته شد و این دختر، پروین غفاری نام داشت؛ بازیگر معروف فیلم فارسی که پس از بازی در فیلم «موطلایی شهر ما» به همین نام در جامعه معروف شده بود. وی در شهریور 1375 که دوران سالمندی و خانه نشینی را تجربه می کرد، ابعاد تکان دهنده ای از رفتارهای ضد اخلاقی پادشاه یک کشور با فرهنگ 7 هزار ساله را فاش ساخت. از جمله افشاگری های غفاری، نفوذ بی حد و حصر بهائیت در لایه های حکومت محمد رضا شاه بود.

محمدرضا شاه (لعنت الله علیه) در خلال مسافرت به کشورهای خارجی، نیز دست از عادت زشت خود بر نمی‌داشت و مدتی را در مصاحبت با دختران معرفی شده از سوی دوستان خود می‌گذراند و به آن‌ها هدایای گران قیمت از جمله انگش‌تر الماس می‌داد.
علم که محرم محمدرضا (لعنت الله علیه) بود، در خارج و داخل، با هزینه‌های گزاف ماموریت داشت که زنان و دختران جوان را برای مصاحبت با شاه معرفی کند.
رفتار زشت و بی‌بندو باری محمدرضا شاه (لعنت الله علیه) گاهی برای او گران تمام می‌شد؛ مثلاً در یک سفر رسمی به آمریکا، هانری بایرود- مدیر کل وقت وزارت خارجه آمریکا- در یک ضیافت از ثریا تقاضای رقص می‌کند و در ضمن رقص از ثریا درخواست قرار ملاقات کاملاً خصوصی (!) می‌کند.

محمد رضا پهلوی و زن
محمد رضا پهلوی و زن!

زن بارگی محمدرضا پهلوی (لعنت الله علیه) باعث شد تا از دومین همسر خود (ثریا) نیز جدا شود اما پس از ازدواج با «فرح دیبا» نیز شاه همچنان رفتار زشت خود را ادامه داد. در دوران زندگی با فرح، شایعات زیادی از دخترانی بر سر زبان‌ها بود که شاه را عاشق دل خسته خود معرفی می‌کردند.
روزنامه «ناسیونال استار» آمریکا در ۸ جولای (۱۷/۴/۱۳۵۴) در مقاله‌ای به عادت زشت «زن بارگی» شاه پرداخت و نوشت: «شاه به مسئولین گمرک دستور داده است که هر‌گاه یک زن زیبا در فرودگاه مهرآباد از هواپیما پیاده شد، ایشان را مطلع نمایند. به دنبال آن نیز امکان دارد به کاخ دعوت شود.»
ملاقات محمدرضا  با این زنان به قیمت بسیار گران تمام می‌شد و شاه (لعنت الله علیه) مجبور بود که هدایایی گرانبهایی که بیشتر آن‌ها جواهر بودند به این زنان اهدا کند؛ مثلاً در یکی از این ملاقات‌ها شاه هدیه‌ای به یک بازیگر تئا‌تر به نام «گریس کلی» آمریکایی می‌بخشد که حدود یک میلیون دلار ارزش داشته است.

محمدرضا شاه پهلوی و فرح پهلوی
محمدرضا پهلوی آخرین لحظات عمرش در کنار یکی از زنانش

محمدرضا شاه تا آخرین لحظات عمرش که بیماری به سراغش آمده بود، روحیه «زن بازی» خود را حفظ کرد و معروف است که در پاناما، نوریه گا در مقام رئیس سازمان امنیت پاناما که مسئول محافظت از جان شاه هوسباز (لعنت الله علیه) بود، چنین موقعیت‌هایی را فراهم می‌کرد و برای او زن می‌آورد. شرم آور اینکه خود فرح پهلوی با نام اصلی فرح دیبا از این وضعیت رضایت داشت و بهمراه زنان فاحشه و بصورت گروهی با شاه فراری رابطه جنسی داشتند!

0 نظرات:

ارسال یک نظر