مطالب را به بالاترین ارسال کنید

اگر سایت بالاترین آدرس اصلی سایت خاندان پهلوی را مسدود کرد میتوانید از آدرسهای دیگر استقاده کنید.
مانند:
http://pahlavis.blogspot.ca


۱۳۹۰/۱۱/۱۱

بیوگرافی حمیدرضا پهلوی، شاهزادهٔ معتاد و هوس باز

اقیانوسِ دلِ مردان و زنان هوس باز ساحل ندارد؛ زیرا که شخص هوس باز، جز منطق نفسانی خود چیزی را نمی‌پذیرد. روابط نامشروع شاهزاده حمیدرضا پهلوی (لعنت الله علیه) با فرزند خودش به اسم «نازک پهلوی» و دیگر فاحشه‌های معروف ایران زبانزد عام و خاص است.

حمیدرضا پهلوی (لعنت الله علیه)، زادهٔ (دوشنبه، ۱۳ تیر، سال ۱۳۱۱ برابر است با ۴ ژوئیه، سال ۱۹۹۳)، یازدهمین فرزند و هفتمین پسر، رضا قلدر خان پهلوی (لعنت الله علیه) و عصمت دولتشاهی است. خانوم دولتشاهی زن رسمی حمیدرضا است، و یک دوست دختر به اسم «هما خامنه»، و سه فرزند به اسم‌های نیلوفر پهلوی، نازک پهلوی و بهزاد پهلوی دارد.

حمید رضا، کم سواد و شرور بود، او با اجبار رضا قلدر پهلوی (لعنت الله علیه) تحصیلات ابتدایی را در تهران به پایان رساند.
حمیدرضا پهلوی (لعنت الله علیه)، پس از اینکه انگلیسی‌ها پدرش را از سلطنت خَلع کردند و خفتبار به تبعید فرستادند به همراه رضا خان (لعنت الله علیه) دربدر شدن و به آفریقای جنوبی رفت و پس از مرگ رضا شاه (لعنت الله علیه) در سال ۱۳۲۳ برای ادامه تحصیل به بیروت فرستاده شد، ولی پیشرفتی در این زمینه نداشت و در عوض اهل خوشگذرانی و عیاشی بود. تصمیم گرفته شد حمیدرضا به ایران برگردد، تا حداقل خارجی‌ها کثافت کاری‌های او را نبینند.



فساد و هرزگی در دوران سلطنت پهلوی ها


دوران سلطنت پهلوی‌ها را باید از سیاه‌ترین دوره‌های تاریخ ایران دانست، چرا که در این دوره فساد نه تنها در بدنهٔ جامعه رسوخ کرده، بلکه تمام ارکان قدرت از دربار تا پایین‌ترین رده‌ها را دربر گرفته بود.
برای مثال: فرح پهلوی با نام اصلی فرح دیبا، عامل مهمی برای انقلاب بود؛ از بس کارهای زننده کرد،
از بس با فرمانده‌های (ارتش محمدرضا) در تختخوابشان نزدیکی جنسی داشت و یا اشرف پهلوی (لعنت الله علیه) که نمونه بارز فساد و بزهکاری خاندان پهلوی بود. اشرف ذاتاً زنی بوالهوس و شهوتران و فاسد بود.

او به سه چیز علاقه داشت:
  1. بدست آوردن قدرت
  2. جمع آوری پول و ثروت
  3. هواسرانی‌های بی‌حد!
به همین خاطر او همیشه در جستجوی مردی بود که توجه او را جلب و او را اقناع و ارضا نماید؛
برادرش حمید رضا پهلوی (لعنت الله علیه) یکی از این مردان بود که شبانه و مخفیانه با او آمیزش جنسی داشت.


سند ساواک - حمیدرضا پهلوی
تصویر بالا: سند ساواک،سازمان امنیت و اطلاعات کشور - حمیدرضا پهلوی (لعنت الله علیه)
حمیدرضا پهلوی معتاد بود، و با زنان بدکاره ایران دوست بود؛ او با یکی از فاحشه‌های معروف تهران به نام «هُما» ازدواج کرد و از او صاحب یک دختر و پسر شد که هر دو فرزندانش معتاد به (هروئین «دی استیل مرفین») بودند. حمیدرضا را باید بعد از اشرف فاسد‌ترین فرزند خاندان پهلوی دانست؛ او از یک سو در فسادهای اخلاقی غرق بود و حتی با فرزند خود (نازک پهلوی) رابطه نامشروع داشت! و از سوی دیگر در فروش و همچنین استعمال مواد مخدر به حد جنون‌آمیزی افرط می‌کرد.




«قابل توجه سینه چاکان و ذوب شدگان در رضا شاه پهلوی؛
 نازک پهلوی بازیگر فیلم های غیراخلاقی جنسی»


عکس نازک پهلوی در انگلیس - nazak pahlavi 
به دلیل اینکه "نازک پهلوی" مدل و بازیگر فیلم های جنسی است، پهلوی ها میگویند نازک زنده نیست و فوت کرده است! اما می بینید که ما جدیدترین عکس نازک پهلوی را برای اولین بار منتشر کردیم. نازک پهلوی با هویت جدید در کشور انگلیس مشغول به بازیگری در فیلم های غیراخلاقی است.
محمدرضا پهلوی (لعنت الله علیه)، عموی نازک است...

حمیدرضا پهلوی (لعنت الله علیه) دوستان متعددی از همهٔ اقشار داشت که وجه تشابه همه آن‌ها بی‌بند و باری و دست داشتن در مفاسد اجتماعی بوده است.
کافیست نگاهی گذرا به زندگی این شاهزاده غمگین بیندازیم که به گفته یکی از دوستانش همواره از وضعش شاکی بوده و گریه می‌ کرده است.
در حلقهٔ نزدیکان حمیدرضا زنی به نام «هما خامنه» وجود داشت که ظاهراً همسر او بوده و از او هم صاحب فرزندانی نیز بوده است، ‌ اما با توجه به اسناد، این فرزندان حرامزاده بودن و حمیدرضا مسئولیت آن‌ها را برعهده گرفته است؛ هما و حمیدرضا هر دو به (هروئین «دی استیل مرفین») اعتیاد داشته‌اند.

حمید رضا پهلوی - HamidReza Pahlavi
تصویر: نفرات جلو، حمیدرضا پهلوی (لعنت الله علیه) و هما خامنه
در یکی از اسناد آمده است:
 «همسر حمیدرضا به نام هما مثل خود والاحضرت معتاد به (هروئین» دی استیل مرفین «) است و در عین حال سابقه نامطلوبی از لحاظ عصمتی دارد، ‌حتی با دارو دسته پری غفاری دم‌ساز است و خانه‌ای در تخت جمشید دارد و اصولاً زن شرعی والاحضرت نبوده و دو بچه فعلی آن‌ها به نام بهزاد و نازک به طورغیرشرعی به دنیا آمده‌اند و تنها وقتی خواسته‌اند به لندن بفرستند یک کلاه شرعی درست کرده‌اند و برایشان شناسنامه گرفتند.»

این زن نه چندان خوشنام به شدت مورد علاقهٔ شاهزاده حمیدرضا بوده و به این جهت از تمام کارهای نامشروعش چشم‌پوشی، به طوری که حتی دربرابرخیانت‌هایش نیزسکوت می‌کرده است. این زن در کنار فساد اخلاقی، به هرویین اعتیاد شدیدی داشت و به همراه حمیدرضا مرتباً آن را استعمال می‌کرد.




ارتباط نامشروع میان حمیدرضا پهلوی و یکی از خوانندگان قدیمی؛
دختری که از حمیدرضا باردار شد و به قتل رسید

مفاسد حمیدرضا و هما محدود به این دو فقره نمی‌شود، چرا که در پرونده آن‌ها ماجرای یک قتل هم وجود دارد.
توضیح آنکه حمیدرضا با یکی از چهره‌های مشهور به نام «فلور» ارتباط نامشروع داشته و از این رهگذر او را حامله می‌کند. فلور بدون جلب نظر حمیدرضا و برای باج‌ستانی و یا شاید مهر مادری مبادرت به حفظ جنین می‌کند، ‌حمیدرضا که از این ماجرا آگاه می‌شود پس از اینکه موفق به جلب نظر فلور برای سقط جنین نمی‌شود، ‌به همراه هما به منزل ایشان رفته و او را به قتل می‌رسانند.
حمیدرضا پس از این ماجرا به خارج از کشور گریخت و پس از آنکه آب‌ها از آسیاب افتاد مجددا‌ً به ایران بازگشت، ‌بدون اینکه هرگز به طور جدی در این مورد بازخواست و مجازات شود. قانون‌گریزی حمیدرضا محدود به این موارد نمی‌شود.




فعالیت حمیدرضا پهلوی در قاچاق مواد مخدر

وی که از فروشندگان عمدهٔ مواد مخدر بود بار‌ها از موقعیت خانوادگی‌اش برای جابه‌جا کردن مواد مخدر استفاده می‌کرده است. وی در مواردی خود به شرق و یا غرب کشور رفته و به وسیله خودرو شخصی‌اش مواد مخدر را به تهران می‌آورده است، ‌بدون اینکه مامورین بازرسی توان جستجوی خودرو او را داشته باشند.


در سندی [+] آمده است:
«در پاره‌ای از محافل راجع به دخالت والاحضرت شاهپور حمیدرضا پهلوی در امر قاچاق مواد مخدر (هروئین و کوکائین) و حمل و نقل مواد مزبور به نقاط مختلف کشور هنگام مسافرت به شهرستان‌ها به عنوان شکار مطالبی به گوش رسیده و گفته می‌شود یکی از افسران ارتش (سرهنگ) هم در این مورد با ایشان همکاری نزدیک دارد و از جمله در مسافرت اخیر والاحضرت به ماکو به عنوان شکار مقداری هروئین و کوکائین وارده از کشور ترکیه توسط مشارالیه به تهران حمل گردیده است.»

سند ساواک, سازمان اطلاعات و امنیت کشو - حمیدرضا پهلوی
تصویر بالا: سند ساواک، سازمان امنیت و اطلاعات کشور - حمیدرضا پهلوی (لعنت الله علیه)

حمیدرضا به دلیل اعتیادی که داشت منزلش را به محلی برای معتادین تبدیل کرده و همانگونه که در بالا نیز گفته شد همواره کسانی از نزدیکان و دوستانش در آنجا در حال استعمال مواد مخدر بودند.
این شاهزاده معتاد! به این نیز بسنده نکرد و مرتباً‌ برای کشیدن هروئین و تریاک به منازل کسانی که فروشنده و یا خود مصرف کنندهٔ آن بودند در رفت و آمد بوده است. همین مسئله بار‌ها در اسناد ساواک منعکس شده و او را برای اینکه شأن خاندان سلطنتی را مخدوش می‌کند مورد سرزنش قرار داده‌اند.
از جمله کسانی که وی به منزل آن‌ها رفت و آمد داشته و در آنجا به مصرف مواد مخدر می‌پرداخت می‌توان به سردار اسعد بختیاری و پسرانش گودرزخان ایلخانی و هرمزخان ایلخانی، ‌حسن فرجاد، و هاشم رویانی اشاره کرد.
حمیدرضا همچنین در گرفتن رشوه برای آزاد کردن فروشندگان مواد مخدر و یا کسانی که دستگیر شده بوده‌اند ابایی نداشته و بار‌ها اقدام به این کار کرده است. وی حتی در یک مورد بدون در نظر گرفتن بازتاب آن در سطح جامعه خود شخصاً به زندان رفته و فردی را که با چند کیلو هروئین دستگیر شده بود، ‌آزاد کرد.




اخراج شاهزاده هوسباز و معتاد از دربار شاه

حمیدرضا پهلوی (لعنت الله علیه) در اواسط دهه ۱۳۴۰ به دلیل رقابت با اشرف پهلوی (لعنت الله علیه) در قاجاق موادمخدر از دربار اخراج گردید.
حمیدرضا در این یک مورد، اثتصناً هوش و استعداد زیادی داشت و به رقیب کاری خواهرش اشرف تبدیل شده بود.



مرگ ذلتبار شاهزادهٔ معتاد و هوس باز

او که پس از پیروزی انقلاب اسلامی همراه همسرش در یک گوشه زندگی می‌کرد، بازداشت شد.
سنگ قبر - گور - شاهزاده حمیدرضا پهلوی
سنگ گور شاهزاده پهلوی در گورستان مردگان

وی پس از چند سال تحمل زندان در سال ۱۳۷۱در بیمارستان شهدای تجریش، تهران درگذشت و در قطعه ۷۶ ردیف ۲۷ شماره ۶۴ بهشت زهرا دفن شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر