مطالب را به بالاترین ارسال کنید

اگر سایت بالاترین آدرس اصلی سایت خاندان پهلوی را مسدود کرد میتوانید از آدرسهای دیگر استقاده کنید.
مانند:
http://pahlavis.blogspot.ca


۱۳۹۰/۱۲/۰۴

مصرف و قاچاق مواد مخدر در خاندان پهلوی + اسناد خیلی محرمانه

پروین غفاری درباره ضیافت‌های «شاه معتاد ایران» می‌گوید:


«بزم‌ها و ضیافت‌ها هم چنان برقرار است و جام‌ها با سلامتی ما تهی می‌شود… محمدرضا بعضی شب‌ها بساط تریاک پهن می‌کند. من هم گاهی بستی می‌زنم.»


پرویز راجی به هنگام صحبت از شاه زن باره (خانوم باز) می‌گوید:

«شایع است شاه هفته‌ای سه بار بعد از ظهر‌ها به منزل یکی از دوست دختر های خود می‌رود و تریاک می‌کشد.»


نقش اشرف پهلوی در قاچاق داخلی و بیرونی و بین المللی مواد مخدر، بسیار برجسته و وسیع بوده است.
اکثر صاحب منصبان و شاهدانی که خاطرات خود را انتشار داده‌اند، اشرف را «سلطان مواد مخدر در ایران» معرفی کرده‌اند.

برادران محمدرضاشاه نیز سوابقی در رابطه با مواد مخدر داشتند. محمودرضا پهلوی ؛ برادر شاه، در زمین‌های مرغوب زراعی خود خشخاش می‌کاشت و بزرگ‌ترین تولیدکننده تریاک در ایران بود. او اجازه کشت تریاک را به دست آورده محصول خود را به دولت می‌فروخت و قسمتی از تریاک را نیز در بازار آزاد به قیمت بالا به فروش می‌رساند.
غلامرضا پهلوی ؛ برادر شاه، برای خود دارو دسته ترتیب داده بود و با حمایت از قاچاقچیان، مبادرت به وارد کردن هروئین و تریاک می‌کرد.



تصویر بالا: سند ساواک،سازمان امنیت و اطلاعات کشور - حمیدرضا پهلوی (لعنت الله علیه)

حمیدرضا پهلوی ؛ برادر شاه، باندهای متعدد قاچاق در کلیه مناطق مرزی ایران ترتیب داده بود و فعالیت گسترده‌ای داشت.
هما؛ همسر حمیدرضا، نیز علاوه بر بدنامی و فحشاء، معتاد به هروئین بود و پسرش بهزاد نیز معتاد به تزریق هروئین و مصرف تریاک و حشیش بود و زندگی بسیار بدی داشت.

در سند خیلی محرمانه پایین آمده است:

«در پاره‌ای از محافل راجع به دخالت والاحضرت شاهپور حمیدرضا پهلوی در امر قاچاق مواد مخدر (هروئین و کوکائین) و حمل و نقل مواد مزبور به نقاط مختلف کشور هنگام مسافرت به شهرستان‌ها به عنوان شکار مطالبی به گوش رسیده و گفته می‌شود یکی از افسران ارتش (سرهنگ) هم در این مورد با ایشان همکاری نزدیک دارد و از جمله در مسافرت اخیر والاحضرت به ماکو به عنوان شکار مقداری هروئین و کوکائین وارده از کشور ترکیه توسط مشارالیه به تهران حمل گردیده است.»
تصویر بالا: سند ساواک، سازمان امنیت و اطلاعات کشور - حمیدرضا پهلوی (لعنت الله علیه)

حمیدرضا به دلیل اعتیادی که داشت منزلش را به محلی برای معتادین تبدیل کرده و همانگونه که در بالا نیز گفته شد همواره کسانی از نزدیکان و دوستانش در آنجا در حال استعمال مواد مخدر بودند.
این شاهزاده معتاد! به این نیز بسنده نکرد و مرتباً‌ برای کشیدن هروئین و تریاک به منازل کسانی که فروشنده و یا خود مصرف کنندهٔ آن بودند در رفت و آمد بوده است.

قمار در منزل تیمسار خسروانی
همچنین ملکه مادر و برخی از مقام‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور هم چون سرلشکر تیمور بختیار و ارتشبد هدایت که از قاچاقچیان ماهانه مقدار زیادی تریاک و هروئین را رایگان دریافت می‌کردند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر