مطالب را به بالاترین ارسال کنید

اگر سایت بالاترین آدرس اصلی سایت خاندان پهلوی را مسدود کرد میتوانید از آدرسهای دیگر استقاده کنید.
مانند:
http://pahlavis.blogspot.ca


۱۳۹۰/۱۱/۱۱

هیلاری کلینتون: اگر شاهزاده از ما بخواهد؛ حاضریم با یک ۲۸ مرداد دیگر در سقوط حکومت دخالت کنیم

سرکار خانم «هیلاری کلینتون» را یا باید مجسمه بلاهت دانست و یا ایشان را در اوج وقاحت نشاند!.
رضا ربع پهلوی؛ این کَفتار صفتِ مُفت خور برای ایجاد رژیم سلطنتی و سلطه بر مردم ایران هیچ راه ای بجز همان راهی که پدر و پدربزرگش رفته اند ندارد، بخصوص اینکه او هیچ جایگاهی در دل جوانان این مرز و بوم ندارد.
 
شاهزاده رضا پهلوی - کودتای 28 مرداد - رضا پهلوی دوم
شاهزاده رضا ربع پهلوی+آمریکا = یک ۲۸ مرداد دیگر

سخنگوی شیطان بزرگ در مصاحبه با بنگاه لجن پراکنی استعمارگر پیر «بی بی سی » ابتداً بابت دخالت ایالات متحده آمریکا (كانون شرارت و تروریسم) علیه دولت محمد مصدق در «ﮐﻮﺩﺗﺎﯼ ﻧﻨﮕﻴﻦ ﺁﻣﺮﻳﮑﺎیی ـ ﺍﻧﮕﻠﻴﺴﯽ ۲۸ مرداد» و سقوط ایشان بنفع سلطنت طلب‌ها، و به اشتباه بودن رفتار کاخ سفید اعتراف می‌کند و تلویحاً بابت آن از ملت ایران عذر خواهی می‌کند؛ اما بلافاصله و در کمال وقاحت و بی‌شرمی می‌گوید:
اگر مخالفان حکومت در ایران بازهم از ما کمک بخواهند،حاضریم در امور داخلی ایران و سقوط حکومت دخالت کنیم!



شاهزاده رضا پهلوی - ربع پهلوی - محمدرضا پهلوی - کودتای 28 مرداد - آمریکا - کاریکاتور

در ضمن سلطنت طلب‌ها که ادعا می‌کنند «رضا چلغوز پهلوی» با شعارهای زیبا و تبلیغاتی «جنگ علیه ایران هرگز، نه به کودتا و سرکوب، همه حق برابر دارند» از ملت ایران حمایت می‌کند؛ و یا اینکه بار‌ها در سایت رسمی خود نوشته است که موافق دخالت امپریالیسم (آمریکا) و دیگر بیگانه‌ها در امور داخلی ایران برای تغییر حکومت است.
شما فسیل شدگانِ پهلوی طلب در برونمرز، یک بار و برای همیشه تکلیف خود را با کودتای ۲۸ مرداد روشن کنند. بالاخره دخالت آمریکا در امور داخلی ایران خوب است یا بد است؟
بعید است که ذوب شدگان در رژیم پهلوی مخالف دخالت بیگانه‌ها باشند، زیرا این «شاهزادهٔ (!) پخمه» احتمالاً از اسپرم‌‌‌ همان پدر آمریکاپرست است، مَمَد دماغ (لعنت الله علیه) نیز مانند پدر بزرگ راهزن و عیاش رضا ربع پهلوی اجازه می‌داد خارجی‌ها در امور داخلی ایران دخالت کنند.


محمدرضا پهلوی - شاه - کاریکاتور - شاهزاده رضا پهلوی - رضا ربع پهلوی -  سایت رسمی - شاهزاده رضا پهلوی درگذشت -
خاندان پهلوی (لعنت الله علیه) مانند دایناسورهای گوشتخوار منقرض شدند؛ تنها بازمانده این خانواده، ربع پهلوی است که حتی ایرانیان خارج نشین او را آدم حساب نمی‌کند.


 

0 نظرات:

ارسال یک نظر