مطالب را به بالاترین ارسال کنید

اگر سایت بالاترین آدرس اصلی سایت خاندان پهلوی را مسدود کرد میتوانید از آدرسهای دیگر استقاده کنید.
مانند:
http://pahlavis.blogspot.ca


۱۳۹۱/۰۶/۱۴

نقش فاحشهٔ سلطنت طلب در کودتای ۲۸ مرداد و سرنگونی دولت مصدق

از جمله افراد فعال [سلطنت طلب‌های چاقوکش، زنان هرزه، ارازل و اوباش] در کودتا، که در بسیج توده‌های نا‌آگاه مردم علیه دکتر مصدق نقش مهمی داشت «پری بلنده» از مشهور‌ترین روسپیان تهران بود که باندهای گسترده‌ای در اغفال دختران روستایی و به کار گیری آنان در خانه‌های فساد خود داشت. وی با جمع اوری و سازماندهی دیگر «فاحشه‌های سلطنت طلب»، همراستا با شعبان جعفری معروف به شعبان بیمخ، در بازگرداندن «ضحاک شاه پهلوی» به قدرت و ساقط کردن دولت مصدق به خوبی ایفای نقش کرد.

عکس فرخ‌رو پارسا و سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده»



سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده»، روسپی پهلوی طلب بود که پس از انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ در ایران، در ۲۱ تیر ۱۳۵۸ به اتهام فساد فی‌الارض، اعدام شد. شهرت وی تا بدانجاست که در فرهنگ عامه و ادبیات معاصر راه یافته است.

پری بلنده چماق بدست در کودتای آمریکایی انگلیسی ۲۸ مرداد
پری بلنده چماق بدست در کودتای آمریکایی انگلیسی ۲۸ مرداد


پری بلنده؛ زنی شاه دوست و دیکتاتور طلب بود که باند مافیایی فحشا و فساد را در طول ده‌ها سال رهبری می‌کرد؛ وقاهت این «سلطنت طلب هرزه» به جایی رسیده بود که برای تکمیل سرویس خدماتی [!] خود در صفحات نیازمندی‌های روزنامه‌های تهران آگهی استخدام منشی زن می‌داد. اما این آگهی‌های استخدام پوششی برای فریب دختران ایرانی بود تا آنان را جذب و به روسپی‌خانه‌های درون «قلعه شهر نو» بکشاند.

پری بلنده چندین خانهٔ فساد در محلهٔ بدنام تهران «شهر نو» و منازل متعددی در سایر نقاط تهران داشت پری از طریق تهیه کردن مواد مخدر و دخترکان کم سن و سال برای محافل آنچنانی مقامات دولتی و دربار ستمشاهی، سر و سری هم با رجال به هم زده و به قول معروف دارای تیغ برنده‌ای بود!

سکینه قاسمی؛ زنان و دختران زیادی را به فساد و گمراهی کشاند، بخصوص دختران روستایی که از سواد کمتری برخوردار بودند.

عوامل باند پری بلنده؛ زنان و دختران روستایی را می‌ربودند و یا اغفال می‌کردند و به «شهر نو» منتقل می‌کردند. یکبار هم چند دختر دانش آموز را شبانه از طریق پشت بام یکی از خانه‌های شهر نو به محل فساد تهران قاچاق کرده بودند که ماجرای آن در سال ۱۳۵۵ به صفحات جراید کشانیده شد.

روزنامه کیهان: پری بلنده اعدام شد
  روزنامه کیهان: پری بلنده اعدام شد / بر روی عکس کلیک کنید تا در اندازه بزرگتر ببینید
روزنامه کیهان: ۳ زن و ۴ مرد تیر باران شدند
روزنامه کیهان: ۳ زن و ۴ مرد تیر باران شدند/ بر روی عکس کلیک کنید تا در اندازه بزرگتر ببینید


بازی روزگار اما چنان بود که «پری بلنده» که نقش مهمی در سرنگون کردن دولت مرد قانون مدار و دموکراسی خواهِ تاریخ سیاست ایران داشت، پس از دو دهه و پس از وقوع انقلاب اسلامی، به حکم قاضی شرع انقلاب، آیت الله خلخالی (رحمت الله علیه)، مردی آزادی خواه و مبارز با عقاید ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی، به جرم افساد فی الارض به همراه چند روسپی دیگر به نام‌های ثربا ترکه، فرخ‌رو پارسا، و اشرف چهارچشم اعدام شود.

فرخ‌رو پارسا با جرایمی چون:
  1. حیف و میل اموال بیت المال 
  2. ایجاد فساد در وزارت آموزش و پرورش
  3. کمک به نشو و نمای فحشا در آموزش و پرورش
  4. همکاری موثر با ساواک
  5. اخراج فرهنگیان انقلابی از وزارت فرهنگ ایران

 در دادگاه انقلاب اسلامی شعبه تهران به ریاست آیت الله خلخالی (رحمت الله علیه) محاکمه شد و به عنوان «مفسد فی الارض» (عامل فساد بر روی زمین) اعدام گردید.


نام «سکینه قاسمی» ملقب به «پری بلنده» در بین ۴۳۸ نفری است که اعدامشان در گزارش اسفند ۱۳۵۸ سازمان عفو بین‌الملل اعلام شده‌است [!]

محدودهٔ آثار به‌جا مانده از قبر سکینه قاسمی در بهشت زهرا. ۱۹ بهمن ۱۳۸۶.
محدودهٔ آثار به‌جا مانده از قبر سکینه قاسمی در بهشت زهرا. ۱۹ بهمن ۱۳۸۶.
اعدام یک «کودتاچیِ روسپی» بهانه خوبی برای «رضا چلغوز پهلوی» است تا با بیانیه‌ای جدید خود را مطرح کند
ای کاش مادر فاحشه‌اش نیز توسط آیت الله خلخالی (رحمت الله علیه) محاکمه و اعدام می‌شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر